Gezocht: optreden Koninginnedag

  • Showband Prins Willem Alexande

    Hallo,

    Onze showband wordt ieder jaar uitgenodigd door dorpen om de muzikale begeleiding te verzorgen op Koninginnedag. Dit jaar hebben we echter nog een gaatje vrij. Als er nog ergens een evenement is waar muzikale begeleiding nodig is (bij voorkeur in de ochtend of begin van de middag), neem dan gerust contact met ons op.

    Groet,

    Roland

    coördinator

    Showband Prins Willem Alexander

    Zwanenburg

  • khamissa

    hallo wij zoeken nog een optreden voor koninginnedag voor hoeveel verzorgt u een optreden, het is namelijk voor een verpleeghuis.

  • mike

    goeden dag met zanger mike ik ben nog vrij zie ook website www.mikeanthony.nl geheel verzorgt met mee zingers nederlandstalige muziek met eigen geluid gage 250 uro voor 4 uur muziekgrt mike

  • benjamin

    hallo ik las dat je een optreden zoekt voor koninginedag

    ik wil wel komen optreden

    ik zing het nederlandse lied

    je kunt altijd even op youtube horen naar mijn muziek

    je vind mij daar onder de naam: benjamin de ruiter

    ik ben zeer benieuwd wat je van mijn lied vind

    als je mij nodig hebt voor koninginedag reageer dan snel want

    anders sta ik misschien wel ergens anders op te treden

    ik vraag voor een half uur 50 euro

    ik wil wel weten waar het is (plaats en locatie)

    ook is het handig te weten waar het in de buurt is ( een supermarkt, een pomp enz.

    met vriendelijke groet: benjamin.

  • benjamin

    dit is mijn imail adres

    znrcottnsvr@live.nl

    gr. benjamin.

  • Haroun benyahya

    Hallo

    Mijn naam is Haroun Benyahya ik ben een 14 jarige rapper uit Zeewijk. Ik zou voor jullie kunnen komen optreden.

    Zijn er meestal veel of weinig publiek, en waren jullie bereid om er wat voor te betalen het hoeft niet ik zou het wel leuk vinden om te komen optreden

    Ik hoor van jullie

    MVG