Muzikanten gezocht!!!!! Omgeving Loenen aan de Vecht

  • S. van der Pol

    Het Loenens Fanfarekorps “Oud Over”, Loenen aan de Vecht, is op zoek naar jou!

    Vind jij het leuk om in een fanfare of drumband te spelen waar, naast het met elkaar muziek maken, ook gezelligheid een grote rol speelt, kom dan een keer bij ons kijken.

    Het Loenens Fanfarekorps “Oud Over” repeteert op woensdagavond (fanfare) en op donderdagavond (drumband).

    De fanfare bestaat uit ongeveer 35 personen en komt uit in de tweede divisie.

    De drumband bestaat op dit moment uit 10 personen.

    Daarnaast heeft het Loenens Fanfarekorps “Oud Over”nog een majorettepeloton.

    Mocht je nog geen instrument bespelen of kan je nog wat lessen gebruiken, dan ben je bij ons ook meer dan welkom. Professionele docenten leren je dan bij ons een prima basis aan.

    Mocht je meer willen weten of een keer willen komen kijken/luisteren, neem dan contact op met:

    S. Westveen (voorzitter): 06-51818382

    S. van der Pol (voorzitter jeugdzaken): 06-10896435

  • chris wesselink

    Best fanfarekorps

    ben door Hans van Hees vorig jaar gevraagd om meet te helpen met een concour. Samen met een medehoorist ( Frank ) zijn wij een aantal keren weze repeteren. Door een ongelukje met Hans is het concour afgeblazen.

    Tot op heden heb ik niets gehoord over een eventueel nieuw concour en blijft de muziek bij mij in de map zitten. Graag hoor ik even over de status.

    Via de site kon ik jullie niet bereiken, vandaar deze omweg.

    mvrgr

    Chris Wesselink

  • Maddy

    Beste Chris,

    Helaas hebben we geen concours meer gehad, en staat er ook tot op heden niets op de planning, maar je bent nog steeds welkom om te spelen hoor!!

    Groetjes,

    Maddy Kuijlenburg

    concertmeester LFO

  • Carola

    Hallo goedenavond, ik wilde graag iets vragen, mijn vader Frans van Dijk uit Loenen wordt 21 februari 80 jaar en wij, zijn dochters zouden het zo leuk vinden als jullie (met een paar personen als het door de covid niet met veel kan) lang zal hij leven voor hem willen spelen voor het huis op de rijksstraatweg (150), in Loenen. Wij wonen zelf allebei heel ver weg, Erica in Gambia en ik, Carola in Spanje en met de covid willen ze niet dat we daarheen reizen maar we zouden zo graag wel iets leuks organiseren…Zou er een mogelijkheid zijn denkt u? Hartelijk dank! Carola van Dijk